Aktualijos

Vilniaus tyrinėjimai

Gegužės mėnesį šeštokai du kartus vyko į Vilnių. Pirmoji kelionė – gimnazijos tarybos dovana už klasės ir mokyklos erdvių puošybą Kalėdoms. Traukiniu vykome į daugelį metų vykstančius Gatvės muzikos dienos renginius, taip pat apsilankėme prezidentūroje įkurtame Valstybės pažinimo centre. Šią ultramodernią interaktyvią ekspoziciją rekomendavo mūsų gimnazijos septintokai. Mes rekomenduojame tai visiems Lietuvos patriotams, neabejingiems skaitmeninėms technologijoms.

Antroji kelionė buvo iš anksto suplanuota pažintinė. Geltonuoju autobusiuku nukakome į Vaikų ir jaunimo centro organizuotą „Globalaus jaunimo festivalį“. Čia viską dieną laisvai rinkomės įvairias veiklas: baseiną, stalo tenisą, krepšinį, šokius, meistravimą, diskusijas, filmo peržiūrą, netgi užsiėmimus virtualioje realybėje. Organizatoriai pavaišino skania sriuba.

Mes džiaugiamės iš naujo atradę Vilnių.

 




Ankstesni įrašai


Per paskutines tris šių mokslo metų dienas 6-3g klasių mokiniai tapo kelionių agentūros darbuotojais, organizavusiais keliones į keturias Europos sąjungos šalis: Italiją, Jungtinę Karalystę, Prancūziją, Vokietiją.

Sulaukę gegužės dauguma mokinių pradeda gyventi vasaros laukimu. Mokyklose prasideda ekskursijų sezonas. 

Pirmiausia aplankytas Šlyninkos malūnas, kuriame ekskursantai dalyvavo edukacinėje programoje „Duonos kelias“. Malūno šeimininkė Regina pakvietė į amatų namus, kuriuose mokiniai pamatė daug senovinių buities rakandų ir sužinojo, kam jie buvo naudojami. Šeimininkė įdomiai pasakojo apie tai, kokį kelią nueina rugio grūdas kol tampa kvapiu duonos kepalu.

Baigiantis mokslo metams gimnazijos ketvirtokai vyko į pažintinę ekskursiją. Jie dalyvavo Aukštaitijos Nacionaliniame parke įsikūrusios Gamtos mokyklos programoje ,,Ledyno veiklos detektyvai“, kurios tikslas – supažindinti su negyvosios gamtos objektais – uolienomis ir vandeniu, jų tarpusavio sąveika, ugdyti tiriamojo darbo gebėjimus. Vaikai sužinojo, kaip ledynas kūrė mūsų kraštą ir suformavo reljefą, kokių naudingų iškasenų paliko atsitraukdamas, aiškinosi, kur jas panaudoja ir ką iš jų gamina žmogus, savarankiškai tyrė smėlio, priemolio ir molio savybes, jų laidumą vandeniui, išmoko smagių žaidimų su akmenukais. Visi džiaugėsi galimybe pasaulio pažinimo žinias pagilinti ir praplėsti ne tik teoriškai, bet ir praktiškai.