Gimnazijos bendruomenė, taikydama Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-267, pasirinko veiklos tobulinimo ciklą, po kurio bus įvertintas taikomų priemonių naudingumas.
Gimnazijos veiklos kokybės plačiojo įsivertinimo, atlikto 2020 m. spalio mėn., rezultatai
Sritis | Aukščiausiai įvertinti rodikliai | Vidutinė vertė* | Žemiausiai įvertinti rodikliai | Vidutinė vertė* |
| Visi rodikliai įvertinti gerai | 3 | - |
|
| 2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai 2.2.2. Ugdymosi organizavimas | 3,3 |
| 2,5 |
2.1.1. Ugdymo(si) tikslai | 3,2 | 2.3.1. Mokymasis 2.4.1. Vertinimas ugdymui | 2,7 | |
2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius | 3,1 |
|
| |
| 3.1.2. Pastatas ir jo aplinka | 3,3 | 3.2.1. Mokymas(is) ne mokykloje 3.2.2. Mokymasis virtualioje aplinkoje | 2,7 |
3.1.3. Aplinkų bendrakūra | 3 | 3.1.1. Įranga ir priemonės | 2,8 | |
| 4.3.1. Kompetencija | 3,1 | 4.1.2. Lyderystė | 2,7 |
4.1.1. Perspektyva ir bendruomenės susitarimai 4.1.3. Mokyklos savivalda 4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas | 3 | 4.2.1. Veikimas kartu 4.2.2. Bendradarbiavimas su tėvais | 2,8 |
Vidutinės vertė*
Kokybės įvertinimas. Vidutinės vertės aukštesnės nei 2 traktuotinos kaip pozityvios o žemesnės nei 2 – kaip negatyvios.
Atnaujinta: 2021-01-06