Aktualijos

Opa opa po Europą!

Per paskutines tris šių mokslo metų dienas 6-3g klasių mokiniai tapo kelionių agentūros darbuotojais, organizavusiais keliones į keturias Europos sąjungos šalis: Italiją, Jungtinę Karalystę, Prancūziją, Vokietiją.

Surinkti informaciją apie gamtos, meno, muzikos, istorijos, ekonomikos, tautinės virtuvės, architektūros, kalbos, literatūros ir muziejų lobius nepakako. Teko piešti žymiųjų paveikslų reprodukcijas, meistrauti tikslius, bet šimtus kartų mažesnius koliziejų, bigbenų, eifelių, Brandenburgo vartų modelius.

Maža to, teko staigiai išmokti ir prabilti iki šiol nebandyta kalba, suskaičiuoti vykimo ir paslaugų užsienyje kainas ir įtaigiai, kūrybiškai pateikti pilnai salei. O svarbiausia, kad daugumai teko dirbti su tais mokytojais, su kuriais nebūta progos susitikti nei per visus tris trimestrus, nei per du pusmečius.

Paskutinė projekto diena pažymėta suplanuotų kelionių pristatymu ir... dokumentais. Kam - pažymėjimas apie baigtą aštuntą arba antrą gimnazijos klasę, kam – už gerą ir labai gerą mokymąsi, puikų pamokų lankymą, laimėjimus olimpiadose ir konkursuose...

Mokslo metai baigėsi naudingai. Dabar jau ir po Europą keliauti galima bus. Kelionių vasaros ir Tau, šio teksto skaitytojau!




Ankstesni įrašai


Sulaukę gegužės dauguma mokinių pradeda gyventi vasaros laukimu. Mokyklose prasideda ekskursijų sezonas. 

Pirmiausia aplankytas Šlyninkos malūnas, kuriame ekskursantai dalyvavo edukacinėje programoje „Duonos kelias“. Malūno šeimininkė Regina pakvietė į amatų namus, kuriuose mokiniai pamatė daug senovinių buities rakandų ir sužinojo, kam jie buvo naudojami. Šeimininkė įdomiai pasakojo apie tai, kokį kelią nueina rugio grūdas kol tampa kvapiu duonos kepalu.

Baigiantis mokslo metams gimnazijos ketvirtokai vyko į pažintinę ekskursiją. Jie dalyvavo Aukštaitijos Nacionaliniame parke įsikūrusios Gamtos mokyklos programoje ,,Ledyno veiklos detektyvai“, kurios tikslas – supažindinti su negyvosios gamtos objektais – uolienomis ir vandeniu, jų tarpusavio sąveika, ugdyti tiriamojo darbo gebėjimus. Vaikai sužinojo, kaip ledynas kūrė mūsų kraštą ir suformavo reljefą, kokių naudingų iškasenų paliko atsitraukdamas, aiškinosi, kur jas panaudoja ir ką iš jų gamina žmogus, savarankiškai tyrė smėlio, priemolio ir molio savybes, jų laidumą vandeniui, išmoko smagių žaidimų su akmenukais. Visi džiaugėsi galimybe pasaulio pažinimo žinias pagilinti ir praplėsti ne tik teoriškai, bet ir praktiškai.